Toetreding nieuwe (associate) partners bij First Consulting

12 FEBRUARI 2016, AMSTERDAM
Samenvatting
In 2015 is het snel groeiende no-nonsense consultancybureau naar 150 medewerkers gegroeid. Om deze groei te accommoderen zijn per 1 januari 2016 Paul ten Haaf (40) en Thijs van Hulst (37) gepromoveerd tot Associate partner en zijn Berend ten Wolde (45) en Roel van Overdam (33) vanuit respectievelijk Fokker en KPMG toegetreden als Associate Partner. Daarnaast treedt op 15 februari 2016 Marc Boumans (42), afkomstig van Achmea, toe als Partner. Mede-oprichter Ivo van Zuidam heeft besloten om First Consulting te verlaten.
Citaten
"Voor First Consulting is dit wederom een belangrijke stap voorwaarts, dit past ook bij onze ambitie om de groei voort te zetten. Allereerst wil ik natuurlijk Ivo bedanken voor zijn enorme bijdrage aan First Consulting. Wij zijn heel erg trots op de interne doorgroei van Paul en Thijs. Berend en Roel brengen enorm veel relevante ervaring met zich mee. En 'last but not least' halen we met Marc een autoriteit in de financiële sector binnen. " Geert van den Goor, Managing Partner
"2,5 jaar geleden ben ik gestart met het opzetten van een Business Technology praktijk. Ik vind het fantastisch dat we nu met ca. 40 getalenteerde consultants innovatieve projecten doen in Energie, Telecom, Infrastructuur, Bouw en zelfs in de tuinbouw. Ik kijk ernaar uit om samen met mijn team en onze partners de organisatie verder uit te bouwen. " Paul ten Haaf
"Afgelopen acht jaar heb ik meegebouwd aan First Consulting waarin ik de ontwikkeling van klein startend bedrijf naar een professionele consultancy organisatie van dichtbij heb meegemaakt. Ik ben trots op de groep leuke en gedreven mensen en de resultaten die we bereiken. Als Associate Partner kijk ik ernaar uit om First Consulting als belangrijke speler in de markt verder uit te bouwen. " Thijs van Hulst
"Wat is het heerlijk om met jonge, getalenteerde en zeer gedreven collega's ouderwets lekker aan te pakken om samen met de klant mooie resultaten te behalen. Geen poeha, lekker pragmatisch en heel benaderbaar. " Berend ten Wolde
"Fist Consulting is voor mij een 100% klantgerichte organisatie. Op een ondernemende en vernieuwende manier werken zij samen met de klant aan uiteenlopende vraagstukken. Het doel is altijd helder, het doorvoeren van verbeteringen. " Roel van Overdam
"Succes creëren voor je klanten is waar het bij mij om draait. Bij First Consulting zit een gedreven enthousiast team dat met de klant voor elke uitdaging een oplossing realiseert die leidt tot een aantoonbare operationele performance verbetering. " Marc Boumans
Over First Consulting

First Consulting is, met haar 150 medewerkers, een snelgroeiende no-nonsense consultancy organisatie met een passie voor operationele processen. Wij helpen toonaangevende bedrijven bij het verbeteren van hun operationele performance. Deze verbetering is meetbaar, levert duurzaam resultaat op en wordt bereikt door het aanpassen van processen, technologie en organisatie. Dit resultaat bereiken onze medewerkers samen met de werknemers van onze klanten. Onze opdrachtgevers zijn energiebedrijven, telecombedrijven, bedrijven in de retail, mobiliteit, industrie en verzekeringsmaatschappijen. Wij onderscheiden ons in de markt door diepgaande proces- en systeemkennis constant te combineren met operationele realisatiekracht.